Връщане
По чл.52, т.7 на Закона за Защита на Потребителя имате право да върнете закупената от нас стока в рамките на 14 работни дни.
Ако желаете да върнете или замените продукти, закупени от нас, с радост ще ги сменим с други или ще върнем обратно получените за тях пари, като трябва да са спазени следните условия:
- стоката е неувредена - в изряден търговски вид, без нарушена цялост на опаковката!
- стоката не е използвана
- неразпечатана и ненарушена вътрешна и външна опаковка
Адрес за връщане на пратката:
- при използвана куриерска фирма Спиди: офис Спиди - Автогара, Стара Загора
- при използвана куриерска фирма Еконт: офис Еконт - цар Иван Шишман, Стара Загора
- при използвана куриерска фирма Европът: ул. Петър Парчевич 26, Стара Загора
За да бъдем максимално коректни, изпращаме всички продукти с опция "преглед". Това дава възможност Вие да се запознаете със стоката преди да я платите!
СТОКА / ПРОДУКТИ, ПРИ ВЗЕМАНЕТО, НА КОИТО, НЕ Е ИЗПОЛЗВАНА ОПЦИЯ ПРЕГЛЕД В МОМЕНТА НА ПОЛУЧАВАНЕ - НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ВЪРНАТИ И НИЕ НЕ НОСИМ ОТГОВОРНОСТ!
Ако при получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията ще бъде уважена само В ПРИСЪСТВИЕ НА КУРИЕРА! В този случай, незабавно се свържете с нас на посочения телефон или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията няма да бъде уважена! Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай, че приемете пратката на своя отговорност и не предявите претенции пред куриера, рекламацията се приема за недействителна!
При връщане на закупена стока ПО ВАШЕ ЖЕЛАНИЕ, транспортните разходи са за Ваша сметка и не се възстановяват!
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, ние ще го заменим с нов (ако това е възможно) или ще възстановим сумата, която сте заплатили!
За допълнителни въпроси: shop@newage. bg или на (0893) 376 705.